Gwarancja i serwis
Wszystkie produkty elektroniczne sprzedawane w Electroprime są objęte 2-5-letnią gwarancją fabryczną, w zależności od wartości.
Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia części eksploatacyjnych (np. świateł, akumulatorów, opon, materiałów ochronnych i pokryciowych), ale nie ma to wpływu na obowiązek gwarancyjny w przypadku "wadliwych" części eksploatacyjnych w rozumieniu prawa.
Jeśli produkt zakupiony w Electroprime ulegnie awarii, a usterka jest w okresie gwarancyjnym, skontaktuj się z rma@electroprime.pl, aby rozpocząć procedurę serwisową i wypełnić formularz zgłoszenia serwisowego.

Wyłączenie niewykonania zobowiązania
Gwarancja zostaje unieważniona:
- Jeśli awaria jest spowodowana niewłaściwym użytkowaniem, modyfikacją, niewłaściwą obsługą (np. niewłaściwą aktualizacją oprogramowania), niewłaściwym przechowywaniem, pęknięciem, uszkodzeniem elementarnym lub innymi przyczynami, na które produkt nie ma wpływu.
- W przypadku awarii wynikającej z nieprzestrzegania instrukcji obsługi lub użytkowania w sposób inny niż opisany w niniejszej instrukcji.
- Brak usługi lub parametru technicznego niewymienionego w instrukcji obsługi naszych produktów, nieprzydatność produktu do niewymienionej funkcji lub niezadowolenie klienta z produktu w tym zakresie nie są objęte zobowiązaniami gwarancyjnymi.
- W przypadku utraty oryginalnej faktury potwierdzającej zakup. (Pomarszczone, podarte lub poplamione faktury zostaną wymienione na żądanie).
- Bez numeru seryjnego produktu (kod S/N).
W przypadku innych pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rma@electroprime.pl.